Efter 15 år med akne lærte Susanne Melchiorsen vigtigheden af berigende hudpleje og kastede sin kærlighed på udviklingen af hudplejeserien Susanne Melchiorsen.

Serien består af naturlige ingredienser og mange virksomme lægeplanter fra egen urtegård.

Hudplejeserien Susanne Melchiorsen er blandt den reneste i verden og er først og fremmest kendt for dens unikke resultater.

Efter 35 år i hudplejebranchen og med mange års forskning har Susanne Melchiorsen samlet stor viden og med det fundament har hun grundlagt Den Alternative Kosmetologskole, som uddanner alternative kosmetologer i hele Norden.

Kom og mød Susanne Melchiorsen og elever fra Den Alternative Kosmetologskole på stand nr. 201 ved Næstved Messen 2020 i Arena Næstved den 7. + 8. marts kl. 10.00-16.00

Hjælp os med at dele vores budskab